Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan jouw te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij uiteraard zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals vooraf gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Accessoires-Outlet.nl zodat we dit adequaat kunnen oplossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet in behandeling is, ben je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.